hej hej monika

Och så var den här helgen över den med.. Helgerna går så fort, loven går så fort, allting går fort.
Men imorgon har vi 2 timmar livsmedelskunskap och sen har vi bageri resten utav dagen, äntligen. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om så det får bli stopp här.

Lägger in på maten jag gjorde igårkväll =)
(jag var väldigt stressad så det blev inte direkt avancerat)

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT SE DOM I STÖRRE FORMAT

Förrätt som bestod utav vitlökstoast med hemmagjord skagenröra.


Varmrätt som bestod av pommes frites med lövbiff och bearniesås
(inte så proffsig uppläggning då jag inte orkade lägga upp själv)


Efterrätt som bestod utav fruktsallad och glass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0