kinamat

Imorgon börjar vi skolan 09.30 och slutar 11.45! Och hur skönt är inte det då?
Men vi drar till någon Kinarestaurang (har varit sugen på det i 2 veckor nu) och så ska vi äta så vi rullar ut. Inte riktigt men gott ska det i vilket fall bli.
När jag kommer hem så ska jag sova sova och sova, sen ska jag äta igen för det blir min favoritmat (egenpanerad snitzel, klyftpotatis och sås) sen ska jag och crille träna och få med oss Emil med. Sen kanske vi går iväg på fest och sen somnar vi antagligen i min inte så stora säng.

Dagen därpå, alltså lördagen på kvällen ska jag göra trerätters till familjen och jag har faktist kommit på vad för någonting jag ska göra för något, hade ju lite problem med det för ett tag sen, men det blir enkelt och oproffsigt.

Förrätt - toast med skagenröra
Varmrätt - Pepparbiff med pommes frites
Efterrätt - Fruktsallad med Glass & grädde




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0