Lite knapert

Lite smådåligt med uppdaterandet va?

Skolan tar ut sitt och jag somnar nästan direkt när jag kommer hem så idag blir det dessvärre inget långt inlägg. Imorgon har jag studiedag så jag passade på att åka till min pojkvän och vi har lagat kött ris och sås, det var väldigt gott men mättande. Jag och Christofer firar 13 månader idag också, nu har det nästan gått så långt att jag inte kan hålla reda på det där längre.

Imorgon ska jag träna och Christofer med, sen är det skola på fredag till 11.45 och sen är det ju helg igen.

Jag har skrattat väldigt mycket ikväll med, tack vare älskling som säger så sjuka saker haha :)<3 hanärbrahan, bäst


kolla min min (haha) MIN min, jag ser väldigt äcklad ut?
Men saknar dom här 2 tjejorna + Emma, Sofie och Malin med! träffas?

Kommentarer
Postat av: sofie

ÅH i miss those times :( och dig också!!

dessvärre är vi ganska dåliga på att planera in saker.. sketans.

2009-01-22 @ 19:53:51
URL: http://poffy.webblogg.se/
Postat av: Jenny

SNYGGAAAASTE. sportlovet? allihopa?



:D ja!

2009-01-22 @ 21:00:25
URL: http://jespettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0