right now

Jag ställde väckarklockan på 11.00 inatt när jag gick och la mig, vi gick och la oss 05.00 så jag undrade själv hur det skulle gå. Det slutade med att jag ställde om den till 12.00 och gick upp då.

Sitter hos Christofer nu och han sover fo.... (han fick ett sms just där så var tvungen att springa och kolla om bilderna kommit) men nej, ja iallafall. Han sover fortfarande och jag ska nog väcka honom snart.

Sen ska jag fixa iordning mig och sen vid 15.20 så ska jag åka hem. Tycker det här lovet har varit jätteskönt och jag skulle inte tacka nej till 3 veckor till! Men om 2,5 år så går jag ut gymnasiet och det är ju faktist inte så långt kvar, med tanke på hur fort året 2008 gick.

Men det jag längtar efter nu är våren och sommaren, nu vill jag inte ha mer kyla!

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0