saffranskorpor

mumma kardemumma vad gott det är. Äter det typ 1 gång om året och det är alltid lika gott, och så en kopp te på det. Kan ju knappast bli bättre =)



Vad har annars hänt idag? Jo jag började skolan igen och det var väldigt sega lektioner, men kul och träffa alla tycker jag allt. På engelskan råkade jag säga en rolig sak för dom med dålig humör iaf, för vi började skratta iaf.
- Vad heter flygande jakob på engelska?
- ööööh, flying jakobs (med engelskt uttal)
 flaaajing jäjkobs typ

Sen mötte jag älskling i Lkpg när vi slutade och jag letade skor jag hittade ett par Uggs, kostade 900 så tvekade men så var det 70%, men jag vet inte. Letar nog vidare. Jag vart arg för jag vart hungrig så vi drog till hemköp och köpte loka och en nutrilette och sen blev jag mätt.
När vi kom hem så blev det träning med bror och älskling, det gick ju hyffsat, konditionen har förbättras iaf!

Nu ska jag njuta av de som är kvar av tee't och skorperna, sen ska jag lägga mig och kolla om det finns något bra på tv:n

pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0