Stay close dont go

Jag vart väldigt sugen på att skriva ett långt blogginlägg, men den stora frågan är vad jag ska skriva om. Eftersom jag inte kommer på det så får det blir om denna dag, hur nu det ska gå eftersom jag inte gjort ett knyst idag.

Jag och Christofer gick och la oss väldigt sent igår, för sent egentligen. Så vi vaknade faktist inte förrens 13.00, vi låg kvar i cirka en timma som vi brukar göra när vi inte ska göra något. Sen begav vi oss till Östenssons, men de östenssons som ligger nära inte de som det tar 20minuter att gå till i -10 grader som vi gjorde igår.

När vi varit där gick vi hem och så lagade vi mat, spaghetti och köttfärssås. Satte oss och åt, kollade på 13 snart 30 samtidigt och den är himla bra tycker jag. När vi ätit upp och var mätta och belåtna så satt vi vid våra datorer från 16.00-19.00, kan ju tolkas som nördigt men också som oerhört uttråkade.

Men efter datorsittandet bestämde vi oss för att vi var hungriga, så vi gick till konsum. Men först tog vi en sväng förbi christofers mamma och pappa, pratade lite med dom och så fick han mat av dom och pengar. Sen gick vi hem och nu har jag hamnat här igen.

neni, time to go.


(kolla in min nya katerogi, om saker jag lagar/bakar. Kul att ha något man inriktar sig på =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0