svullen läpp

Det ser ut som jag har förstorat mina läppar, men det kan jag säga er att det har jag inte och det kommer jag aldrig göra. Det började med en blåsa och nu är halva läppen så stor att jag inte kan prata normalt, och då är den stor.
Det är jättestörande att ha en blåsa där jag har den för man biter på den hela tiden, och det blir ju inte bättre. Nu har jag börjat med DET i tre meningar i följd nu.

Idag har jag haft studiedag, och nej jag tränade inte som jag sa. Har lite ont i halsen förstår ni och sen var jag inte ett dugg pepp på det. Istället sov jag till 12 och sen kollade jag på titanic till 15.00 sen åkte jag och älsklingen hem till mig och så följde jag honom till gymmet (så himla snäll jag är) gick hem sen och det var jättehalt.

Det är fredag imorgon, fredagar gör mig glad för det är den skönaste dagen på hela veckan.
+ vi har bara 2 lektioner
+ börjar 09.30 och slutar 11.45
+ man kan gå lägga sig sent
och det finns inget minus där tycker jag inte.

Jag har ingen aptit längre heller, skitjobbigt.
tillexempel igår så åt jag och crille kött ris och sås som jag brukar älska men jag tycker inte om kött längre? det smakar jättekonstigt, eller ibland i alla fall. Sen idag skulle jag äta kyckling och ris men det var skitäckligt, jag som brukar älska det? nej det tyckte i alla fall jag var konstigt.

Nu skriver jag bara om massa tråkiga saker känner jag så det är nog dags att sätta punkt här och ställa väckarklockan.
PUNKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0