trötter

ja, läs rubriken den säger faktist det mesta om hur jag är just nu.

Den här veckan är lugn, vi har bara glosor tills på Fredag och dom är lätta. Denna helg ska jag vara med min Christofer och vi ska ta det lungt. Vi är bjudna till fest på Fredag så de blir att kika in det. På lördagen har jag lovat mamma att göra maten, jag vet förrätten men inte varmrätten och efterrätten.

Förslag någon?

Jag är faktist sådär trött så jag skulle kunna lägga mig vartsomhelst och blunda och bara somna sådär helt plötsligt. Så jag lägger mig nog i sängen innan jag somnar på golvet.

(mina bloggläsare har ökat med 5 personer, spännande) Skulle va kul och veta vilka ni var!

Kommentarer
Postat av: Amanda Hellman

Jgag läser:)

2009-01-08 @ 17:00:48
URL: http://snuskamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0