aj aj

Vilken dålig uppdatering det har varit här upptäckte jag alldeles nyss!

Så vad har jag gjort? Jag har varit i stockholm och shoppat loss med min familj.. Hittade en massa kläder, bilder kommer inom en snar framtid, typ om någon timma.

Inatt hade jag så himla ont i magen jag kände det typ vid 04.00 och kunde verkligen inte sova.. stackars Christofer som fick vara vaken för att jag kopplar av när han är vaken, känns mycket säkrare haha! Kunde varken ligga stå eller sitta så det var lite svårt.. och imorgon åker vi till Liseberg med crilles bror och hans tjej så jag hoppas inte jag har ont då (jag lever på proviva idag)

Hoppas ni har de bra / elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0