Behöver ni verkligen mig?

"människor som jag behöver behöver inte mig.. som att jag inte finns i deras liv längre"

Fann detta på en blogg och då kände jag att även jag känner precis sådär och jag kunde verkligen inte skriva det bättre själv. Just därför tog jag den där meningen. Jag har inte en aning om ni vet vilka det är jag menar? men om ni inte vet så kan jag ju säga såhär "vi skulle hålla kontakten även om vi inte gick i samma klass" Men det gör vi inte? vissa av er gör det, men vissa av oss? njae.

Förstår ni inte att jag verkligen behöver er att det blandannat är ni som gjort mig till den jag är idag. Det är helt sjukt hur man kan glida ifrån sina bästa kompisar så lätt, ni var verkligen mina bästa vänner men nu känner jag mig aldrig behövd längre och om jag behöver någon vem kan jag då gå till? det är det som gör mig så ledsen att inte ha någon där som jag hade förrut.. det är så svårt att veta vart jag har er nuförtiden..


Kommentarer
Postat av: matilda

förlåt att ja inte har kunnat va med dej än. men har verkligen inte mkt tid när ja har hästen.

men vi kan ju typ bestämma att vi kan åka till lkpg tsm lr göra nått. ? :)

du kommer alltid betyda mkt för mej elin även om det kanske inte känns som det , du & jag har ju liksom vart bästa kompisar sen ja ploppa ut ifrån mamma. <3

hehe

2009-07-31 @ 10:08:42
URL: http://nmatildajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0