bildinlägg!

Mamma och pappa kom hem för en stund sen och dom hade köpt med sig lite saker till mig


rosa rosa rosa haha.. nu måste jag baka snart så
jag får använda muffinsformarna :)


Fick även 2 små tygkorgar att ha i hyllan men mamma skulle köpa lite fler
skulle bara se så att det såg okej ut först!


Blev så sugen på räkmacka förrut så jag ställde mig och gjorde det till hela familjen, mums!



altanen är även klar nu! jättemysigt att sitta där ute.
Andra sidan glömde jag ta kort på


och mina nya kuddfodral, ej de randiga.
+ en sovande katt

Kommentarer
Postat av: 16 år och ska bli mamma!

Den menyn är min egna, jag har alltså kodat ihop den helt själv så tänker tyävrr inte svara på det. Därimot så hittar du liknande menyer på designadinblogg.se :)

2009-08-01 @ 00:06:20
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0