deppigt

Mina 2 senaste inlägg har inte varit roliga varken för mig eller er..

På torsdag åker jag till Stockholm med min vääääldigt roliga familj! Och på Måndag åker jag till Halmstad och det längtar jag mest till. After beachen, stranden, nära havet, staden, solen vid havet på kvällen, folk som går med glasslådor det är så mysigt där.. och det blir mysigare om en viss person , nämner inga namn.. skulle kunna ångra sig och hänga med ist.. men det kommer väl aldrig ske? för jag är ju så dum i huvudet tycker den personen även fast jag inte gjort någonting, är det mitt ansvar att göra så att ANDRA håller vad dom lovar? nej jag kan tyvärr inte göra ett skit åt det här men jag försökte lösa det på andra sätt men du är ju tydligen inte villig till någonting.... OH VAD ARG JAG BLIR.

slutade inte bra det här heller, jag ger upp....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0