Det var inte dit jag ville

Jag hade ju sett fram emot idag eftersom jag skulle laga min favoritmat men när jag vaknar upp mår jag jätte illa och har världens huvudvärk. Hade ingen lust alls att ställa mig och laga mat men det var ju fler än mig själv jag hade lovat att laga mat till (bror min) så där stod jag halvböjd och illamående och skalade potatis och stekte prinskorv, undra hur det såg ut? Potatisgratängen var jag tvungen att göra på färskpotatis för att det inte finns någon annan potatis nu på sommaren så den blev lite hård och smakade bara inte gott. Sen fanns det inte vaggeryds prinskorv så jag var tvungen att köpa scans, den var inte ett dugg god!

Men det gick ändå...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0