en annorlunda grej

Tänkte att jag skulle göra en liten annorlunda sak på min blogg, tanken slog mig när jag rensade garderoben och insåg att jag bara använder vissa saker några gånger och sen ligger dom bara där i garderoben. Så nu tänkte jag att jag skulle visa lite saker som jag skulle sälja väldigt billigt bara för att bli av med dom, känns så onödigt att slänga när dom knappt är använda!

Skulle någon vara intresserad så är min email: [email protected]
Det överstrukna är sålt!


Det är egentligen en kjol men jag har använt
det som ett linne! 249:- från mq, zoul nu 40:-
Strl: M



T-shirt
99:- från Gina tricot nu 20:-
Strl: M


Långärmad tröja, fred perry
799:- från mq nu 200:- Strl: L


Långärmad tröja, Tiger of sweden
849:- från tiger nu 250:- Strl: S



Tshirt, WESC
249:- från store 4 nu 50:- Strl: M
(använd 1 gång)


T-shirt
då 99:- från Gina tricot nu 20:- Strl: M



Klänning
599:- från mq nu 300:- Strl: 40
(använd 2 gånger, balen i nian + skolavslutning)


Väska
198:- från hm nu 50:-


Väska
149:- från kappahl nu 40:-


Väska
299:- från wedins nu 70:-



Väska
499:- från fris&company nu 250:-

Kommentarer
Postat av: matilda

elin! fred perry tröja vill ja köpa, så spara den åt mej :D



2009-08-01 @ 12:42:42
URL: http://nmatildajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0