En rolig grej blev världens jobbigaste

Allt känns så mitt fel även fast jag vet att jag inte gjort någonting.. Men det kanske är sant som du säger att jag säger för mycket. Men jag trodde verkligen att det skulle bli så för dom sa ju det. Men så ändrar sig hela planen och allt faller, jag faller. Fattar inte varför vi inte kan hålla oss till det vi sa för då hade vi sluppit vara ledsna...

Alla inblandade är tjuriga på mig men av olika anledningar..

dom ena för att jag inte vill de och den andra som hade hoppats så mycket, vi hade längtat efter det här men så blir det skit av allting. Fattar du inte att jag vill men vad ska jag göra? det finns ju inget att göra åt det...

usch vad trött man blir på livet ibland!

Ni fattar nog ingenting och det behöver ni inte göra heller.. men en av er fattar och jag önskar att du förstod att det är ju inte jag som har gjort någonting det är inte jag som bestämmer.. du vet ju hur dom är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0