öroninflammation


såhär ser en sjuk Elin Andersson ut

Idag fick det bli vårdcentralen. Gjorde ett test för att kolla om jag hade halsfluss och hon var nästan säker på att jag hade det för att de var så irriterad och svullet men det hade jag inte. Jag hade öroninflammation istället som jag trodde. Men det gör fasen mycket ondare i halsen än i öronen?

Efter besöket på vårdcentralen och apoteket gick vi till Östenssons och köpte glass och halstabletter som jag sedan åt..Har hittad en ny glasssort som jag älskar!

Den här förstår ni, mums!

Har redan ätit en gång idag men ska ta lite mer sen. Det enda jag ätit på 2 dagar är en cheeseburgare och så glassen idag! Men det går ju inte att svälja ju, går gör det ju men det är ett rent hel*ete!

Kommentarer
Postat av: Din <3

Klart du är bäst, Det kvittar om det är en sjuk Elin Andersson, För du är så sjukt snygg i vilket fall<3

älskar dig idag imorrn och föralltid<3

2009-07-13 @ 19:34:12
Postat av: MILLE:D

det var jag mille som skrev <3:D

2009-07-13 @ 19:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0