tablettmissbrukare?

Nja kanske inte riktigt.. Men jag äter 8 tabletter per dag och det känns inte normalt (2 panodil + 2 penicillintabletter morgon och så samma på kvällen)

mår jätteilla utav det på kvällen men hellre det än ont i halsen och öronen tror jag?

Älskling kom hit förrut med en present som det låg en tröja i.. Igår skickade jag en bild till honom på den här tröjan nedanför och skrev att en sån skulle jag veeeeeeerkligen vilja ha, haha. Och såklart köper han den till mig nästa dag men när jag öppnar så är det med blåa ränder och resten vitt en sån som jag redan har. Vilken koll han har! Men det är tanken som räknas och det är ju faktist bara att byta! Tack så mycket älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0