yeah

Skrev det här för några veckor sedan:

"Har inte gjort någonting idag och ska inte göra någonting heller. Har blivit beroende av ett spel som heter "Icy Tower" det är roligt men nu har de gått till överstyr, spelar så fort jag får chansen och jag har typ en tvångstanke som säger att jag måste slå mitt rekord innan jag slutar spela. Jag slog det nyss, kom till level 185.. ska spela igen!"

njaa, riktigt så illa kanske det inte är men nu har jag i allafall slått mitt rekord. 232 haha!

Imorgon åker jag och min familj till huvudstaden för shopping och gröna lund, vi sover en natt där också! Ha det så brao, jag saknar min pojkvän även fast det var ungefär 4 timmar sen vi sågs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0