älskade vänner

Ibland slår det mig att jag aldrig umgås med mina vänner längre, bara dom i skolan.
Men dom är ju underbara dom också! Men jag saknar verkligen dom gamla tiderna, det gör jag verkligen.

Towe, Matilda, Emma, Jenny, Sofie och Karin var dom bästa jag hade! Men vart har allt nu tagit vägen, ja.. de kan man undra.

Emma träffar jag då och då och det är ju tur det men en promenad varje kväll som förr? det var ju rätt så najs alltså!

Karin ser jag några gånger i veckan på resecentrum men inget mer än en hälsning, en morgon är man inte så pratglad heller för den delen men 7-9an , behöver jag säga något mer?

Sofie har jag inte sett något av sen Skänningemarken, HALLÅ? vi sågs ju 5 dagar i veckan de 3 senaste åren. Det är tråkigt.

Jenny ser jag ju på bussen ibland, men det är ju ingenting emot förr det heller. Jag nämner det mycket men 7-9an, om de kunde vara så.

Matilda, Året 2008 umgicks vi nog alla dagar som var möjligt, det var ett mycket bra år! Fast vi har ju bott grannar hela livet, och nu har du flyttat dumbom!

Towe träffar jag aldrig längre och vi har varit med om mycket, men det jag kommer ihåg mest är dagarna/nätterna/kvällarna i husvagnen, vilka tider!

.. Ni är jättebautasaknade kan ni skriva upp, men en sak.. vem hade jag varit nu utan er i mitt liv?
Ibland funderar jag på om jag är den som har haft eller HAR de bästa vännerna?
det enda som saknas är att vi kanske borde träffas lite oftare, eller?


Kommentarer
Postat av: Jenny

påsklovet azå, jag vill mycket!



<3

2009-03-30 @ 15:38:45
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: JAG

jag också, nu gäller det bara att firra en bra dag som alla kan på :D

2009-03-30 @ 16:53:25
Postat av: towe bergman

usch,känns hemskt.

men vi har en himmla massa underbara minnen tillsammans<3

2009-03-30 @ 20:00:04
URL: http://towebergman.devote.se
Postat av: sofie

ni har förändrat mitt liv...

saknar dig elin <3

2009-04-01 @ 21:54:08
URL: http://poffy.webblogg.se/
Postat av: sofie

ni har förändrat mitt liv...

saknar dig elin <3

2009-04-01 @ 21:56:30
URL: http://poffy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0