Beck-paus

Jag håller på att titta på Beck, som går på fyran just nu eller inte just nu eftersom det är paus.

Serveringen gick bra och jag gjorde inte bort mig som jag hade trott hela kvällen, nej det gick över förväntan! När jag kom hem så åt jag lite av marängswichen (stavning?) som blev över från igår vi hade fått så mycket över så vi frös in det som blev över, det vart faktist gott ändå, även fast jag inte visste vart marängerna tagit vägen under frysprocessen haha!

nu är klockan 22.15 och beck ska börja, men det har den inte gjort ännu. Bara så att ni vet alltså!

Fick reda på för några dagar sen att jag, Christofer mamma och pappa ska till Halmstad på Fredag och så ska vi åka över till Helsingör. Crille får komma till paradiset (Helsingör) haha, det var inte ens kul.

nu är den 22.17 och beck har ännu inte börjat! halllååå?
NU BÖRJAR DET, hörs imorgon efter skolan och träningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0