Halmstad - Helsingör

Jag har varit i Halmstad nu i 3 dagar. I Fredags började det med att jag och Christofer åkte in till Motala för lite shopping, jag hittade dock ingenting men Crille köpte skor och chinos,  vi tog en fika innan vi åkte hem.

Vid 15.00 åkte vi mot Halmstad jag, crille, mamma & pappa. Vi stannade och åt på mc donalds. Jag hade längtat efter en ceasarsallad med mycket kyckling men det var inte mycket kyckling där inte. Men vi åt och sen åkte vi vidare. (Nu känns det som jag skriver lite för mycket onödigt, så om du tycker det börjar bli tråkigt redan nu tycker jag att du borde sluta läsa här.)

Efter 3 timmar var vi framme och vi slappade mest hela kvällen. Gick och lade mig 23.30 men var tvungen att gå upp redan vid 08.15 igen och när klockan blev halvtio åkte vi mot Helsingborg för att sedan ta färjan till Helsingör. På Färgan tog vi en pölse och kikade lite i affären. Men 20 minuter gick fort så då var de bara att kliva av och kliva in i landet Danmark istället. Jag hittade faktist ingenting, eller ett toalettpapper med hjärtan på. Vi åt på boffhuset. Oxfile, pommes och bearniesås som var rätt så dugligt.

När vi vara klara det börja vi gå runt i de små affärerna där dom sålde alkohol, crille köpte lite, mamma
och pappa köpte lite, jag köpte inget.  Sen blev det färjan hem och sen åka tillbaka till Halmstad där vi tillbringade kvällen med räkor, ost och vindruvor.



Mer bilder och roligare bilder hittar ni på min bilddagbok:
eelinandeersson.bilddagboken.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0