Jag borde förstås veta bättre

Jag vaknade upp med värsta tjejvärken så att säga men jag gick upp fast jag egentligen velat ligga kvar. Jag var inte sugen på någon frukost så jag tog lite fil i en mugg bara som jag tänkte att jag kunde dricka upp fort, så jag sätter mig vid datorn och utan att titta mig för så dricker jag en klunk av filen och tycker då att den smakar lite konstigt så jag kollar ner i den av någon anledning och ser då att det ligger något grönt i, mögel? JA.. blev skitarg på mamma för att hon inte slängt den men datumet hade inte ens gått ut så jag vet inte riktigt vart felet låg!

Imorgon har vi studiedag så jag hamnar nog i Vadstena ikväll för imorgon ska jag och Christofer åka och bada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0