Motivation

Jag har redan tränat 2 gånger den här veckan, alltså måndag och Tisdag
Förra veckan tränade jag 3 gånger, den här veckan blir det alltså 4-5 gånger! Det är bra och det behövs verkligen.
Känslan efter är rätt så nice faktist!

Nu ska jag se en film med mamma, sen ska jag ta och sova.

Vi har jättejätte svåra, snarare krångliga ord tills imorgon - kan knappt hälften.

På fredag ska jag ut på stan i vadstena, lkpg och mjölby samt skänninge och lämna in mitt "CV" snart är det väl försent annars! Ett sommarjobb behöver jag, bagerier och affärer? något borde finnas till mig.

Jag tar nog nästan vad som helst, vad det än är så får man ju erfarenhet på något sätt :) det är ju ett plus om det är roligt eller något man tycker om med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0