svettigt

Mamma kom hem förrut och hon orkade inte laga någon mat så vi ringde och beställde kebab med bröd. Vi åker dit och när vi parkerat och står utanför så blir det tjaffs om vem som ska gå in och hämta dom, mamma hade nyss duschat och jag hade tränat.

Mamma vann tillslut och jag fick gå in svettig och hämta dom!

Det här var ett väldigt tråkigt och onödigt inlägg, men det skulle nog låtit en aning kul! Nu har vi i alla fall ätit och jag tänkte kolla lite på de 22 engelskaglosorna tills imorgon.

Imorgon är det skola.. 2 lektioner så slutar 10.30. Jag skulle gått på stan men mina pengar är slut och jag har köpt kanske lite för mycket den här månaden!

jag ska spela the sims först, innan jag ger mig på engelskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0