Aktivt

Det här inlägget blir nog mest om hur duktig jag varit de här två dagarna, tisdag och måndag!
Jag ska berätta varför....


Igår tränade jag och jag sprang/gick EN MIL på löpbandet, jag brände ungerfär 1000kcal på den milen. Jag är så stolt haha! Och idag så skulle jag inte vara lika duktig hade jag tänkt för på Crilles lunch så slutade jag och vi hade bestämt att vi skulle ta en mc donalds då och där tog jag en sallad, inga pommes, inget friterat.. nej inget sånt bara en sallad.

Men så hade jag också tur i oturen när jag skulle på bussen till Vadstena från skänninge. Bussen går 15.40 och jag går 15.30 hemifrån, jag tänkte att jag skulle gå bort till station, men när jag är vid jourlives (en kiosk) så ser jag bussen åka förbi och jag vill verkligen inte gå hem igen för det regnade rätt så mycket och de skulle kännas så onödigt då. Så jag springer bort till torget på typ 3 min och sen står jag där och ser ut som en blandning mellan en punkare/en trött idrottare som sprungit typ flera mil och så som en blöt hund. Ja herregud, varför gjorde jag ens iordning mig för?

Och NU när jag kom hem till Crille så tänkte jag överraska att städa åt honom, så nu har jag diskat, dammsugit, dammat och jaaa, allting.. hoppas han blir glad! (har till och med lagat mat till honom!!!!)

snacka om braaau

Det här blev långt, jag sätter punkt här. CIAO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0