Problemo

Vi slutade 10.30 idag!!11 väldigt skönt men jag hängde med flickorna till stan och gick där och kikade, skulle inte köpa något hade jag tänkt, men som vanligt går det inte att hålla så jag köpte mig ett par vita tygskor, billiga. Mina andra har gått sönder, har bara använt dom i 2 månader.
prickar inuti, naaaaaaaw (hatar det ordet, naaw alltså)


Jaha och när jag kom hem? Jag gick till Emma vi pratade och vara ute och gick en sväng i Skänninge.

Nu kommer vi till dagens problem, jag skulle baka tekakor tänkte jag och mamma sa innan hon gick "de här behöver inte jäsas i bunken" nehe tänkte jag, konstigt att inte mackor ska jäsa, blir dom inte platta då. Men jag brydde mig inte mer om de utan blanda ihop allt och ställde in i ugnen, det var då jag märkte att dom var ju väldigt platta, dom skulle ju självklart jäsas 30 min innan jag ställde in dom i ugnen, och jag ska gå livsmedel.



Nu ska jag lägga mig i min säng, rätt så lockande.



nattinatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0