vecka 21

Det är Måndag idag, vilket innebär en ny vecka, vecka 21 till och med.

projektarbete och handel idag, jättetråkigt, efter det, buss hem och sätta på mysteriet på Greveholm, kikade på 5 avsnitt sen somnade jag, vaknade vid klockan 17.52 att Christofer kom och gjorde mig sällskap vi fortsätte halvkolla på det men det gick inte, jag var för trött så att jag blev för pigg tillslut.



Han åkte hem nyss och jag ställde mig i duschen i 30 minuter, skönt! påtal om dusch, imorse på pressbyrån i Mjölby när jag väntade på tåget (som dock var 30 minuter försenat!!!!) så kände jag en väldigt, för äcklig lukt och när jag kollar på andra sidan så är det en uteliggare (troligtvis) som sitter där och jag antog att det var honom det luktade om för när jag skulle gå ut (klarade inte av den hemska lukten) så gick jag förbi honom och jag skämtar inte när jag säger att jag var nära på att kräkas, usch!

Hade tänkt mig ett mycket kort inlägg, men allt kommer ju när man skriver lustigt nog.
Nu måste jag sova, annars klarar jag inte nationella imorgon, i matte.


Sweet dreams / Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0