you you you

Det har varit valborg! Jag spenderade den först hos pojkvännen med hans kompisar och sen åkte vi in till Skänninge och gick hem till Dennis och Maria sedan hängde vi lite på väder.
Träffade Matilda som jag inte gjort på ca: 1 år så det tyckte jag var väldigt trevligt :)

Igår och idag har jag övningskört, igår övade jag bara på att starta och växla och idag körde jag till och med lite i trafik. Fick lite panik ett antal gånger men vi överlevde!

Nu blev det stopp här!


Den här boken måste vara den bästa som jag läst.
"Hösten 1978 hittas Nancy Spungen, 20 år, knivhuggen till döds.
Hennes pojkvän, punkrockstjärnan Sid Vicious i Sex Pistols anklagas
för mordet. Frigiven mot borgen dör han några månader senare
av en överdos"
I den här boken berättar Nancys mamma om sin dotters plågsamma liv.
allt från henne traumatiska födelse till hennes tonår med självmordförsök och
heroinmissbruk.
Läkarna säger att Nancys beteende är helt normalt, att det är något hon växer
ifrån och senare att det är föräldrarnas fel.
Nancys raserianfall och drogmissbruk förvärras hela tiden och hotar ödelägga
familjen. Först efter dotterns död får familjen veta att hon förmodligen varit
schizofren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0