Fanns visst tid

Idag har jag:
- gjort färdigt arbetet till samhällen (ÄNTLIGEN)
- övningskört (gick asbra), körde över 100km/h för första gången!!!11
- Tjänat lite caaash
- varit med Christofer
- kollat på en 2 timmar lång film

denna Söndag blev ingen vilodag inte.
Tänkte skriva upp vad jag äter varje dag i bloggen, varför? har inget vettigt svar faktist.. Kul att se vad man egentligen äter.. Det är ju faktist MIN  blogg :)

Börjar väl dåårååå

Frukost: två knäckemackor med ost, äppeljuice.
Lunch: Fläskfile med gorgonzolasås och ris, vatten.
Mellanmål: Clementin
Middag: Köttfärsgratäng med potatis och sås, mjölk.
Övrigt: popcorn, 1 glas julmust och några pepparkakor.

Rätt bra idag tycker jag, förrutom det på övrigt kanske.. Men det är söndag haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0