Förutfattade meningar

Jag tog den där sprutan igår mot svininfluensan och frammåt kvällen så tyckte jag att det var skönt att jag inte kände något, hade inte ens ont i armen. Jag gick och lade mig nöjd över att jag inte behövde lida som många andra gjort (haha). Vaknar mitt i natten av att jag svettas som fasen men ändå fryser ihjäl så på med extra filtar och så somnar jag om. När jag vaknar är hela min arm öm och jag kan knappt röra den.

Så det kan bli.

Samhällskunskap och naturkunskap hade vi idag och efter lunch choklad och konfektyr, hade så jäkla ont i huvudet och mådde allmänt dåligt och att temperera choklad gjorde inte saken bättre. Mitt tålamod pallar inte det, värma - kyla ner - värma.

Imorgon fyller jag äntligen 17 år men jag har valt att inte bli firad på morgonen som alla andra 16 år eftersom varken pappa eller min bror är hemma på morgonen, så det får helt enkelt bli på kvällen när alla är hemma. Det ska nog gå bra det med.

Gräddtårtan som jag gjorde i Onsdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0