Kalashelg

Denna helg har varit kanon!

I fredag fyllde jag år, 17 ljuvliga år. Jag fick pengar, presentkort, mobil, armband, morgonrock. Tack så mycket släkt&vänner :)

I lördags åkte vi till Linköping, pappa, christofer och jag. Köpte ett dyrt hårspray och ett ännu dyrare värmeskydd. Sen fick jag köpa den mobilen jag ville ha, lite ovant med touch men jag vänjer mig nog!

Idag blev jag firad igen så det blev tårta och så fyllde min moster 40 så vi åkte upp och firade henne med. Var proppmätt efter den här dagen.

Nu har jag suttit och skrivit klart alla frågor på samhällskunskapen så nu måste jag verkligen sova. Har servering A imorgon, det är roligt men läraren är lite lustig. Det verkar som han ignonerar allt som alla frågar? eller så hör han inte? På tis-ons är vi lediga så jag befinner mig nog i Vadstena då!

Byebye

Inte så noggrann då jag var en aning stressad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0