Mina fötter azzsssååzåååååå

Herregud, att stå upp i ungefär 8h i osköna skor är inget jag rekommenderar. Dom värker, knäna värker, ryggen värker.... gosh!

Öppet hus idag, därav den stående postitionen hela dagen. Skärt upp massa kött och sålt manuellt i butiken, mycket folk! Fick även en kopp VARMT kaffe över mig eller över ryggen rättare sagt utav Hanna haha fast det var inte meningen, det var tur mohaha ;)

När jag kom hem såg jag att ja hade fått en ny garderobsinredning av mamma och pappa, så dom fick sätta upp den medan jag åt, det var jättebra och nu får jag plats med allt också!

Frukost: Youghurt
Lunch: potatis och skink-gratäng, morötter, vatten
Mellanmål: youghurt, macka, skinka, ost.
Middag: prinskorv som vi köpte i butiken haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0