mumsfilibabba

Övningskörde i mörkret till Mjölby förrut, de gick lysande! Nu har jag inga problem med att växla ner från 5:an till 3:an längre haha och så var det inte obehagligt att köra i mörker heller. Tummen upp för det! Det är ju lite mer än ett år tills jag kan ta körkort men skitsamma, bra att vara ute i god tid.

Fick tag på mina hallon i alla fall, cyklade ner i racerfart till Östenssons och sen gjorde jag en smoothie men kände mig tvungen att testa något nytt så jag hällde i lite flädersaft också och det vart verkligen asgott, ASGOTT

 

Min vecka ser ut såhär förstår ni:

Må: Plugga på "brott & straff", träna

Ti: vadstena

on: träna

fr: kaalajs för mig

lö: lkpg

sö: ????? plugga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0