Att ta med eller inte ta med, det är frågan.

Idag var jag i skolan för första gången på 5 dagar inklusive helgen. Det var inte så segt som jag trodde även fast vi gick till 16:45. Hade choklad och konfektyr på eftermiddagen som vanligt och då gjorde jag och Michaela triotårta, alltså en tårta med tre lager även kallad moussetårta, jättegott.

Har praktist och teoretiskt prov i kallkök på Onsdag och jag ska ju till Vadstena i helgen så jag ska vara överdrivet duktig och ta med det dit så att jag kan plugga lite.. Men det vet ju även jag att jag ändå inte kommer göra böckerna kommer bara ligga där och skrika på mig men då skriker jag tillbaka

- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, JAG TÄNKER INTE.

jag lämnar dom nog hemma förresten. Så får det bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0