det bästa

Jag måste säga att jag har nog världens gulligaste pojkvän t.ex. nu så kom han precis innanför dörren och jag frågade om han kunde åka och köpa nått gott till mig och det gjorde han utan att ens tveka.. Han gör alltid allt för mig, bortskämd jag är! Kanske dags att ge tillbaka, fast det gör jag faktist också även fast det inte är lika mycket haha!

Febern går inte ner och förkylningen är kvar som vanligt och en skaplig tjejvärk på allt detta också. Jag får nog inse att jag inte kan gå till skolan imorgon. Har praktiskt så kanske inte så bra om jag nyser och hostar när jag håller på med mat och sånt där..

Mejlade till min mentor nyss. Vill ha reda på mitt svenskaprov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0