det rusar iväg

Skriver aldrig här längre, orkar inte just nu.. Känns som jag har fullt upp fast jag egentligen inte har det.

Höstlovet går för fort, det är redan Torsdag!! Vad har jag gjort då? Jag har varit i Motala, i Linköping och i Vadstena med Crille. Men imorgon, torsdag så ska vi nog bara slappa och sova uuuut. På fredag är det någon Hallowenfest så då ska vi på den och det ska bli roligt. Men så ser jag fram emot Lördag också för då kommer Matilda till mig och då blir det film och prat, tjejkväll helt enkelt.

Bara för att jag inte har något att göra så kan jag lägga in bilder på det jag köpt när jag varit i Motala/LKPG.


Linne 149:-


Långärmad tröja 149:-


skor 249:-


kjol 199:-


Och så köpte jag lite mer smått och gott som strumpbyxor, vantar och sånt där!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0