food

Har legat och kollat på tv från 19.30 - 22.00 och det var bara program som handlade om mat (halvåtta hos mig, tinas cook along och matakuten). Kom då på mig själv att jag inte ätit någon kvällsmat och nu när klockan är typ halv elva så känns det onödigt fastän att jag är jääädrigt hungrig.

Imorgon har vi idrott och svenska sen ska jag hem och göra köttfärspiroger och kycklingpiroger, efterlängtat. Ska lägga ut världens bästa recept på det imorgon. Jag lovar det är värt att prova!



Just det, en sista grej.
Jag gjorde en inbakad fläta imorse och på svenskalektionen lät det såhär:
Läraren - vilken fin fläta du har
jag - tack
Läraren - vem har gjort den på dig?
jag - eeh jag själv
Läraren - jaha, den var så jämn och fin.

ööh, ja precis så tänkte jag då. Vaddå? menar du att du inte trodde det om mig? Vilka höga tankar du har om mig Kerstin :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du har en rolig blogg:p kan du inte skriva mer om vad som händer i ditt liv???

2009-10-05 @ 22:42:13
Postat av: jonna

japp dt är äckta clip on ;)

men joo beställ, ja trodde nt heller de skulle bli så jätte bra, men de blev de tkr jag! :D

2009-10-06 @ 16:32:54
URL: http://jonnarautanen.blogg.se/
Postat av: xayal

Jag har skrivit om någonting som irriterar mig väldigt mycket, rasism.

titta gärna in på min blogg och säg vad du tycker

2009-10-11 @ 19:05:19
URL: http://xayalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0