Funderingar

Jag har i ungefär 6 månaders tid undrat vad jag ska ha som "inriktning" på bloggen. Jag har aldrig känt att jag är bra på någonting särkilt men har nu under några månader börjat intressera mig av hår, olika flättekniker, håruppsättningar osv. Vissa kompisar säger ofta att jag är så fin i håret och hur jag får det så.

Så tänkte faktist ha det som lite inriktning för jag vet att innan jag visste hur man gjorde så letade jag själv efter en sån blogg men hittade aldrig någon så nu känner jag att jag vill dela med mig av min kunskap till dom som inte kan men som vill lära sig.

För hur kul är det att läsa om hur mina dagar ser ut varje dag, det är ju alltid samma visa. Men så blir det ju tråkigt att bara läsa om massa hårtips också så därför kommer bloggen delvis handla om mode, sminkningar och typiska tjejgrejer.

Hoppas det blir en bra grej av detta!

kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen en sån blogg :P

2009-10-19 @ 20:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0