walking in memphis

Dagen började inte bra, inte alls bra faktist. Mådde verkligen illa som bara den och att stå upp i ett varmt bageri hela dagen gör ju inte saken bättre.. Men jag klarade det, var tyst hela dagen typ blev bara värre när jag pratade haha.. Men jag hade tur att jag hann med tåget så kom hem en timme tidigare så då åt jag!

Världens mest bästa sak som hänt idag är att jag helt plötsligt lärde mig att göra inbakad fläta på mig själv, jag har bara kunnat i luggen men nu gick det att göra med hela håret med.. ÄNTLIGEN HAHA, har försökt i flera år men nu helt plötsligt gick det även fast inte resultatet blev allt för snygg, äsch det var ju slarvigt ;)

Har bara kunnat göra på andra jämt men nu jädrar, nu gick det!


Kommentarer
Postat av: nattis

jätte fin ju! :)

2009-10-03 @ 00:42:07
URL: http://nathaliefornander.blogg.se/
Postat av: jonna

jag beställde ifrån tajmahal.se :)

2009-10-04 @ 17:10:29
URL: http://jonnarautanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0