15 sanningar om mig själv


Jag hatar att fylla år sent på året

Jag stör mig enormt mycket på när folk snarkar eller andas högt

Jag har inte alls bra självförtroende

Jag tränar minst 4 gånger i veckan, bara en tidsfråga innan jag tröttnar.. hållt på i en månad nu.

Jag äter lite för mycket godis och onyttigheter men nu ska det blir nyttigt

Jag säger ofta att jag inte gillar saker innan jag ens testat det

Att jag valde livsmedelsprogrammet är ja så otroligt glad över

Jag har inte många äkta vänner

Jag skulle vilja vara typ 5-6 år igen, mysig tid av någon anledning

Jag använder bara mascara, men nu har jag börjat med puder och rouge igen

Mitt mål till december är att gå ner 10 kg

Jag jämför mig alltid med andra

Jag är typ nästan jämt glad när andra är med

Jag hatar när folk blir sura helt plötsligt utan att man vet varför

Jag är rätt blyg när jag är vid folk jag inte känner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0