Ikano/Ikea

Varit på Ikano och Ikea hela dagen med Christofer. Skulle handlat present till pappa och även lite grejer till mig som tofflor och en mössa som jag sett innan. Men med min tur så fanns såklart inget av dom kvar. Så fick bli underkläder och ett armband.

Vi åt på Ikea, köttbullar såklart.. ett måste! Sen gick vi runt lite på ikea och Crille som inte skulle köpa något köpte mest, blir lätt så när jag är i farten haha. Han köpte ett nytt nattduksbord och lite saker till badrummet.


Ett måste som sagt. Jag vet att det är överdrivet
mycket sås men det var jag som sa extra sås
och extra sås blev det, väldigt mycket haha.


Vi var verkligen tvungna till det här. Ta
kort i Ikeas speglar, det är häftigt vettu.


naaw så puttinuttigt då


Sådär ja. crilts sovrum, varför crilt kan
man undra sig!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0