(o)älskade träningsvärk

Igår hade vi fridrott på idrotten och vi hoppade längdhopp, där jag slog mitt rekord(!!). Vi sprang 100 meter, kastade kula och sprang ytterligare 400 meter så idag var det träningsvärk som gällde, för hela klassen typ.

Idag har jag åstadkommit mycket.. I alla fall i skolan. Vi hade kallkök hela dagen (8.15-13.30) och på den tiden hann jag och Tim göra 20 räkpajer med räkor, oliver och fetaost i, 5 skink&spenat-pajer med purjolök skinka och spenat i, 2 köttfärspajer med köttfärs tomater creme fraish och riven ost i. Vart väldigt lyckat, såg så ut i alla fall.. Får se om någon klagar sen ha-ha



Efter skolan fick jag sitta på resecentrum i någon halvtimma och sen tog jag bussen till Christofer. Vi kollade lite på en gammal beck-film och så somnade båda trötta efter jobb/skola. När vi piggnade till gick vi ut och spelade lite fotboll utanför och sen var det dags att ta bussen hem igen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0