Tänk på det

Kom nyss ut ur en varm dusch, duchade för att bli varm men det blev bara kallare när jag kom ut. Annars idag? har bara varit i skolan, missade sovmorgonen så satt i biblioteket och pluggade lite. Sen hade vi samhällskunskap och naturkunskap och sen förstår ni då var jag hos tandläkaren. Var vääldigt nervös innan men jag gick därifrån med en lättnande suck, inga hål - ingenting. Nu är det 1,5 år kvar tills nästa gång haha..

Just nu är livet lite småjobbigt, är trött hela tiden orkar typ ingenting. Ett under att min familj och Crille står ut med mig varje dag, helt otroligt. Jag verkligen klagar på allting medans jag borde se det positiva i allting men nu går det inte. Dessutom börjar jag bli sjuk nu tror jag, har ont i huvudet, har feber och är förkyld! Hoppas denna trötthet och jobbighet går över snart, jobbigt att tänka så mycket på allt hela tiden..

Jag tycker om er för dom ni är.


Jag och Christofer förra sommaren.

Hästholmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0