Vart är ni?

Jag blir så jävla besviken på alla mina gamla vänner, inte alla men nästan.
Nu säger jag nästan upp kontakten helt med er, för det har väl ni redan gjort med mig?

Känns helt ärligt såhär
När jag skaffade pojkvän för ca: 1,5 år sen så började ni undvika mig mer och mer? herregud för att man hittar någon man tycker om så betyder det inte att jag inte kan vara med er, så ni kan fråga om jag vill vara med när ni hittar på något, det är lungt. Men det var så jag kände då, nu känner jag att jag försökt så himla mycket, försökt att få kontakt, att ta upp vänskapen igen men det är inte så jävla lätt när ni inte vill samma.

Jag har behövt er så många gånger, ni har hjälpt mig så många gånger men nu finns ni inte där som ni gjorde en gång i tiden.

Tack till er som jag har, er få. Jag vill flytta till en ny stad och skaffa nya, bättre vänner som inte skiter i en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0