Veckans första dag

Jag valde att gå upp cirka en halvtimma tidigare idag bara för att kunna köpa skor och foundation efter skolan. Skor hittade jag inga och det vart dyrt smink... En foundation för 205:- och ögonskugga för 129:- så imorgon bitti får jag se om dom är värda priset. Hade svenska, naturkunskap och samhällskunskap i skolan och jag måste säga att den här dagen inte var ett dugg lärorik.

Jag cyklade till östenssons förrut i mörkret, det var mysigt. Jag kom och tänka på Matilda då, alla gånger vi var ute och gick.. varje dag var det nog nästan! När vi var lite mindre så tog vi en tråd som man inte såg på långt avstånd och band upp vid övergångsställen åt alla håll haha.. bilarna märkte nog ingenting men ändå ;)

Idol börjar om 5 minuter! byee




Kommentarer
Postat av: matilda

HAHA. ! det kommer jag ihåg fyfan va kul det var, :)

vad vi gick mkt på den tiden :O var ju ute hela tiden och vi hittade alltid på något , ;)

<3

2009-10-01 @ 08:09:38
URL: http://nmatildajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0