drömmar...

Jag har börjat drömma konstiga drömmar, verkligen konstiga. Dom är så konstiga att jag kommer ihåg dom vilket jag inte brukar göra.

Inatt t.ex. drömde jag om att jag typ skulle till sjukhuset för att kolla min mage eller någonting och då fick jag ett medel som skulle göra att jag skulle kräkas men det kom inget så jag satt och stirra ner i toaletten och sen kom det massor, verkligen överdrivet mycket. Sen var den drömmen slut vad jag kan minnas.
Efter det någongång eller om det var innan så drömde jag att jag och min familj skulle utomlands och sen helt plötsligt så var flygplanet typ som en "kryssning". Sen tog det stopp där.
AEE, vad händer? haha

Kommentarer
Postat av: olivia

visste inte vart jag skulle svara på din kommentar så jag tog första bästa inlägget ;) hehe.



jaa, visst är det kul! men då ses vi kanske nästa söndag då? :) kram

2010-03-01 @ 09:40:22
URL: http://oolivian.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0