en sista grej innan jag sover

Lov är bra.. Fast inte för mig eftersom jag är vaken på nätterna och sover på dagarna.

Matilda kom hit igår som jag inte träffat på 100 år, vi var på fest i Vadstena och sen sov hon är. Precis 10 minuter efter att vi bestämt oss för att sova så hör jag att hon skrattar så jag ligger ett tag och tänker på om hon skratta och var medveten om det eller ej. Jag frågar henne vad som är så roligt men får inget svar tillbaka. Jag kände mig rätt ensam då haha, ligger och pratar med mig själv typ!
Du är bra du, en sån vän borde alla ha. Nu får vi fasiken se till att ses oftare! :)

Kommentarer
Postat av: matilda

haha, du är för söt <3

bästa helgen på länge! MÅSTE ses oftare nu.!

haha nu vet ja om att jag skrattar när ja sover iaf :D hehe

och bilden! :O usch. haha

känt varandra i 16 år , så varför inte köra på , vännerförlivet ! <3

2010-02-21 @ 16:04:15
Postat av: Anonym

Ser du hur mkt jag uppdaterar nu ;) haha

Ja, det var verkligen en bra helg :D och bilden är skitsnygg! yeah det tycker jag <3

2010-02-21 @ 16:08:45
Postat av: Anonym

haha jaa jag ser det :D as bra (y)

keep up the good work :D

2010-02-21 @ 20:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0