Året 2009

Mitt 2009

I januari har jag inget minne av vad som hände så jag antar att det inte hände någonting särkilt.

I februari hade jag mitt första prov i chark haha och jag lyckades få 27/29 poäng, då var jag stolt ;). Jag hjälpte även till med serveringen på Revyn i Skänninge. Den här månaden tränade jag väldigt mycket också, om det bara kunde fortsatt så?

I mars kommer jag ihåg att jag började tänka på mina vänner från högstadiet, jag var väldigt nedstämd men jag förstod senare att det inte gjort saken bättre. Det var bara att gå vidare.. Jag var även i Halmstad och Helsinggör under en helg med mamma, pappa & Christofer. Det var väldigt mysigt och roligt.

I april tränade jag även rätt mycket. En kväll så bestämde jag och Emma att vi skulle träffas, pojkvännerna också! Så vi fixade mat och körde årets första kubbomgång. Kommer inte ihåg vilka som vann, antar att jag var med i det vinnande laget haha! Någon dag kollade jag mamma & pappa på en lägenhet i Lkpg som mina föräldrar ångrar att dom inte slog till på nu i efterhand!

I maj började pappa bygga vår blivande altan. Var på trojenborgskolans vårkonsert med Emma, Jenny, Karin och Sofie. Det var nog senaste gången som jag träffade dom.

I juni var kronprinssesan på besök i lilla Skänninge. Var även i Norrköping och shoppade för första gången i mitt liv, värt att skriva upp ;)

I juli blev altanen klar. Var i Stockholm med familjen över en helg, mycket shopping.

I augusti träffade jag Matilda som jag inte gjort på något år. Det var uppskattat, spelade in massa filmer som inte gick så bra haha. Var i Söderköping och på smultronstället med pappa och Christofer, vi körde minigolf och åt glass (såklart!) Just det, Var på liseberg också.. SJUKT MYCKET FOLK.

I september var jag och min familj i Eksjö för att kolla hur Emil hade det i lumpen. Det var alltså en besöksdag, fick mig lite funderingar om att jag också skulle göra lumpen. Men nu har jag kommit på att det inte riktigt är vad jag vill. Var i Halmstad den månaden också.

I oktober hade jag mitt första praktiska och teoretiska prov i kallkök. Det gick jättebra..

I november började en ny kurs, servering A. Mer plugg än vad jag trodde, men roligt är det. Var i Örebro den månaden och shoppade & badade. Tog spruta mot svininfluensan, fyllde 17 år.

I december var jag på 3 olika luciaframträdanden. Fick jullov, julafton, nyår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0