lyckad helg

Det här har varit en riktigt bra helg! I fredags var det LP-fest (livsmedlarna), i Lördags kom Christofer till mig och vi lagade tacos, såg film och på robinson. Idag har hela familjen varit i Linköping och gått på stan och sen gick vi på Snabba Cash, helt okej film men den var inte riktigt som boken.
Lägger upp bilder från i Fredags :)
Väntan på resec.
Hanna T och Bianca
Det var en lek då alla lag fick en lapp med några ord som man sedan
skulle göra en låt av. Detta var våran som vi rappade haha!
Tror jag har en film där vi övade lite innan haha..
Hanna, jag och Lizette
Greta och lite av Brenden!
Vart inga snygga bilder på mig haha så varsågod, en bakifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0