en fråga som jag tänker ge svar

Från Frida
Hej =) Har kikat runt på din blogg och såg ett inlägg om bantning och ideal osv. Kör du någon metod? Har nämligen för mig att du skrev det..

Hej Frida!
Jag kör ingen bantningsmetod. För enligt min åsikt så håller dom inte, inte i längden iaf. Husmanskost är det bästa man kan köra med. Men det man ska tänka på är att följa den så kallade tallriksmodellen som det alltid var ett jädra tjat om på hemkunskapen. Men det är ju så. Halva tallriken med grönsaker och frukt. Sedan pasta, ris, potatis och kött på den andra halvan.

Hoppas du fått ett någorlunda bra svar.


Kommentarer
Postat av: Bantningspiller

nice blog

2010-09-22 @ 13:50:08
URL: http://www.thermapower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0